Lite allt möjligt

Mitt PM är så gott som klart. Nu gäller det bara att se till att jag verkligen fått med allt som jag vill säga, finslipa texten och göra källförteckning. Jag satsar på att ha ett färdigt PM senast imorgon kväll. Då kan jag ägna onsdagen åt annat, för att sedan läsa igenom det en sista gång på onsdag kväll. Det låter som en bra plan, tycker jag. På torsdag åker jag på en kryssning tillsammans med 140 andra som började på jurist i höstas. Roligt! Lördagen kommer gå åt till att packa och fixa med allt möjligt och söndagen kommer nog ägnas åt att städa och tömma kylskåpet på mat som kan fara illa. Sedan är det måndag igen och vi åker till Åland över jul och nyår. Tiden går så snabbt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback