Tredje advent, inte så pjåkigt

Nyss hemkommen från gymmet (riktigt bra träning idag - grymt nöjd!). På väg hem unnade jag mig själv en ny sporttopp och ett extra träningslinne (är ju lite ofräscht när vi inte tvättar SÅ ofta och inte har något bra ställe att hänga upp kläder på vädring). Dessutom spenderade jag horribla summor på strumpbyxor - men det är något som jag alltid behöver (använder ju klänning eller kjol i princip alla dagar) och som man kan köpa på sig flera par på en och samma gång. Men det känns ändå dumt att köpa massor med strumpbyxor innan man ens har införskaffat nödvändigheter som vinterskor och julaftonsklänning. Dumt huvud får kroppen lida (kallt med bara strumpbyxor på sig!).

Om 45 minuter ska jag och Adam åka till Slussen för att kolla på ett luciaframträdande där. Det ska bli mysigt och himlen är så pass mörk att det (med lite tur) kan falla några snöflingor ikväll. Eller regn.

Ikväll blir det att skriva PM så att fingrarna glöder och huvudet ryker.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback