Alla hjärtans dag på vårt sätt

Föresten, alla hjärtans dag tillbringade jag med mitt hjärtas älskling (såklart!). Vi började dagen med pannkakor till frukost (dock gick det inget vidare att steka dem), mysigt! Sedan blev det lite tid i stan, älsklingen klippte sig och jag köpte en ny foundation. När vi kom hem till Kalmarnäs började vi förbereda för middagen, trerätters. Vi började måltiden med avokadoskal fyllda med creme fraiche, rödlök, räkor och avokado (supergott som förrätt!). Sedan åt vi wienerschnitzel med vitlökspotatisgratäng (med betoning på vitlök) och avslutade med daimcheesecake. Efter middagen drack vi vin och champagne och åt godis och chips med dipp (hur tusan vi nu orkade med det efter all mat). Vi spelade EyeToy (som jag vann, trots att spelet påstod annat!) och sjöng SingStar resten av kvällen. Vi hade det superroligt på tu man hand!

Jag längtar efter att få flytta ihop med världens bästa, så att varje kväll är våran egen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt ni verkar ha haft det :P

Postat av: Wictoria

Härligt jobbat där med maten!

Keep it up girl!

Jag råkade hitta din blogg när jag höll på med mitt svenska arbete( om Molieré - Tartuffe ) hehe, hittade inte någon bra information om det men jag fastnade helt klart för din blogg, den var fanimej skön!

2009-02-16 @ 19:42:59
URL: http://wictoriahistoria.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback