Böcker i högar och travar

Jag har världens underbaraste samling på min hylla. Den samling böcker som jag inte har läst. Och alla böcker verkar suveränt bra! Jag ska försöka läsa klart boken till engelska analysen så fort som möjligt, sedan blir det att plöja mig in i den underbara bokvärlden ovanför mitt huvud. Jag älskar att läsa!

Från vänster: Jens Lapidus - Aldrig fucka upp, Lasse Wierup & Matti Larsson - Svensk maffia, Gregory David Roberts - Shantaram, Harlan Cohen - Den enda lögnen, Harlan Cohen - Den oskyldige, Janet Evanovich - Delat byte, Janet Evanovich - Hett byte, Kajsa Ingemarsson - Den ryske vännen, Kajsa Ingemarsson - Inte enklare än så.
Liggande ovanifrån: Ulla Britta Ramklint - Fem kvinnor som förändrade världen, Nora Roberts - På slaget tolv.
Inte med på bild: Barack Obama - Att våga hoppas.

Det blir alltså 12 böcker, jisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den billigaste resan du kan fara på:D toppen helt enkelt!

2009-01-27 @ 21:03:06
Postat av: Johanna

ja postat av mj

2009-01-27 @ 21:04:43

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback