Inte alls som planerat

Ja, kvällen blev helt annorlunda än vad jag hade planerat. Det blev inte (så mycket) Gossip Girl, det blev inget skolarbete, det blev ingen pilates. Det blev inte ens en liten dusch. Nej, kvällen spenderades på akuten. Lite före sju ringde min ena lillasysters tränare och sade att Fanny behöver hämtas och föras till akuten, för hon hade slagit knäet på gymnastikträningen. Sedan satt vi i väntrummet på akuten i en timme, sedan väntade vi på läkaren, träffade läkaren, väntade på att läkaren skulle komma tillbaka, pratade med läkaren, pratade med sköterskan, Fanny åkte till röntgen, Fanny kom tillbaka och vi väntade på att läkaren skulle kolla på röntgenbilderna och sedan komma tillbaka. Mer än tre timmar fick vi inandas akutens luft. Mmm, roligt. Troligtvis har hon ingen värre skada, tur det!

Så min kväll blev inte som planerat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men seriöst, nu får de sluta skada sig. Hälsa dem att jag tycker det är dags att börja vara lite försiktiga, jag blir ju helt nojig varje gång jag går in på någon av era bloggar :)

2009-01-27 @ 22:18:29
Postat av: Frida.L

Hhaha jag tänker åtminstone inte skada mig mera, så du behöver inte vara orolig Jenny;)

Postat av: Fanny

Jag tänker inte heller skada mig mera :) nu får det räcka

2009-01-28 @ 15:13:02
URL: http://fannylindfors.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback