Se till att Er viktigaste uppgift fungerar

Nu ber jag om skärpning blogg.se! Ska ni föreställa ett företag som serverar enkla blogglösningar för tusentals bloggare, då ska ni nog se till att allt fungerar också. Annars är ni nog snart utan blogganvändare. För det är faktiskt inte roligt att skriva inlägg som syns på bloggen först många, många timmar senare. Vitsen med bloggarna (och internet) är att det ska gå snabbt och smidigt att upprätthålla möjligheten att ständigt vara uppdaterad. När jag skriver ett inlägg så vill jag att det ska synas på bloggen inom några minuter, för det är ungefär så lång livstid ett "dagboksinlägg" har. Sedan har det ju hunnit hända något annat.

Ja, jag överväger att byta domän.

Kommentarer
Postat av: Towe

jag håller med! nu får de skärpa sig annars byter jag!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback