Alandia Bolagen - här kommer jag!

Imorgon börjar sommarjobbet, som för min del handlar om båtförsäkringar på Alandia Bolagen. Det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka dit, för det är en härlig arbetsplats! Förra sommaren rusade tiden iväg när jag var på jobb och sedan var kvällarna fria. Kontrasten till de senaste tre åren på gymnasiet är stor. Jag har lite ångrat att jag sa att jag kan börja jobba direkt efter skolavslutningen, för ett sommarlov eller åtminstone lite ledighet hade jag varit värd. Men samtidigt känner jag att det är skönt att komma igång med att jobba, vilket (som sagt) är betydligt mycket enklare än att plugga. Det blir två månaders jobb för min del, vilket säkerligen kommer gå snabbt. Speciellt när jag mentalt redan har flyttat till Stockholm och påbörjat allt nytt och spännande som kommer med det!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Julia! Va kul att du ska flytta till Sthlm, det behövs lite mer ålänningar i storstaden! :) Kramar från gamla grannen :)

2009-06-12 @ 19:38:58

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback