Hemöms junior

Nu har jag tecknat en hemöms junior försäkring, trots att jag inte vet var jag kommer bo om två månder. Men det gick bra och jag får ett rockoff-pass så fort jag har betalat (inom juni). Eftersom jag inte vill att försäkringen träder i kraft före i mitten av augusti så kunde jag inte få försäkringen för 45 euro (juni-special, tillsammans med rockoff-passet), men eftersom jag har Generation Å medlemskap så fick jag 20% rabatt för första försäkringsåret. Dessutom är försäkringen giltig för både mig och A, så det blir 24 euro per person att betala. Mycket fint för att ha prylar försäkrade upp till 20 000 euro (med en självrisk på 85 euro).

Japp, där fick ni gratis serverad reklam/information om en försäkring som är bra att ha!

(Ja, jag jobbar på Alandia Bolagen - inte på Ömsen, frågor på det?)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback