Jag har en dröm

Idag är min älskling i Stockholm för att hämta ut sitt körkort. Han var även underbar och köpte ett par skor från DinSko till mig, så om skorna från Modekungen.se inte hinner komma (vilket jag tror att de inte hinner göra) så slipper jag i alla fall gå barfota. Jag får istället satsa på läckert nagellack på tårna och annat som piggar upp. Jag funderar på att köra på rött som kontrastfärg rakt igenom. Då skulle jag helst ha röd handväska, röda tå- och fingernaglar och röda läppar. Mitt röda hår går ju inte riktigt ton i ton, men det är ju rött det också! Sedan en svart och vit klänning och svarta skor med detaljer i brons. Ögonskuggan blir nog bronsfärgad och smyckena i svart och guld.

Jag tycker det låter ganska snyggt. Får se om det blir verklighet eller om jag hinner ändra mig tusen gånger om innan fredag. Haha.


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback