Många måndagsfunderingar

Måndag morgon - lika dåligt väder som föregående vecka, jag sitter på samma kontorsstol som föregående vecka och jag har till och med på mig samma jeans som föregående vecka. Det känns faktiskt lite enformigt. Men strax ska jag gå iväg med mitt skattekort så att jag får lön så småningom, det gjorde jag inte föregående vecka.

Förövrigt har jag planer på att skrota mitt röda hår och istället färga det ljusbrunt med ljusa slingor i. Det gäller bara att boka en tid till frissan (nu när jag har pengar orkar jag inte mixtra med håret själv).

Förövrigt 2.0 har jag och A inte lyckats klura ut vad vi ska göra på midsommar. Borde jag ha panik? Är vi totalt socialt efterblivna om vi inte super oss sten och spyr i en buske på någon kompis stuga? Tell me.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hm, jag vet inte heller riktigt vad jag ska göra på midsommar :) Simon ska vara i sund med ett litet gäng, så jag blir väl kanske där iof :p Så om ni skulle råka ha vägarna förbi, så är ni nog hjärtligt välkomna att hälsa på :)

Postat av: Anonym

2009-06-15 @ 21:18:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback