Skor som borde komma nu

Panik! Jag mailade till modekungen.se och frågade om mina skor har skickats iväg (i bekräftelsemailet stod det att leveranstiden var 10-12 dagar, men i svaret jag fick skrev kvinnan att leveranstiden är 7-14 dagar). Till svar för jag att de skickas den här veckan. DEN HÄR VECKAN. Min examen är på fredag och då behöver jag har skorna här. Jag mailade tillbaka och frågade exakt vilken dag de skickas, för har jag tur kan jag hämta ut dem från Sviby postkontor på fredag morgon. Annars... får jag lov att gå barfota.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas verkligen att de hinner komma före fredagen.

Postat av: victoria

Oj :S hoppas dom kommer i tid!

2009-06-01 @ 19:40:18
Postat av: Julia

Håller tummarna för att skorna hinner komma!!!

2009-06-01 @ 21:18:24
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback