Missförstå mig inte!

Jag känner att jag måste klargöra en sak, bara för att jag skrev i förra inlägget att jag har ångest så betyder det inte att jag har en dålig dag. Jag mår toppen, är pigg och utvilad, har ätit god middag och känner mig effektiv. Men jag har ändå ångest inför framtiden - det är så mycket som kommer hända inom en snar framtid.

Nu ska jag plugga i en timme och sedan gå och träffa min stödbehövande någon timme. Sedan ska jag plugga lite till och sedan vet jag inte, sova antagligen.


Kommentarer
Postat av: syster emma

Svar: Okej. Det är ganska bra med mig också, jag har också det ganska stressigt just nu. Men som sagt, snart är skolan slut :).

Min konfiramtion är den 15 maj och jag tror absolut att vi kommer till din examen! Kramar


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback