Skor, skor, mera skor!

Okej, examensskorna från have2have var för smala i foten. Trist, men samtidigt känns det som att det var ödet som sa åt mig att jag inte kan ha 13,5 centimeters klackar på min examensdag. Så nu har jag spenderat lång tid med att surfa runt på diverse nätshoppar. Dessa skor hittade jag, och föll för (konstigt att jag inte kunde hitta ett enda snyggt par skor i Sthlm, medan jag kan hitta hur många som helst på nätet):

Skorna i mitten med konstiga volanger och rosa/röd sula är mina favoriter just nu. Jag kan inte bestämma mig för om de är söta eller om de egentligen är ganska fula. Jag tror att jag gillar dem för att de är annorlunda. Annars kan jag bra tänka mig alla de andra paren. (Okej, egentligen vill jag nog inte ha skorna från H&M som är högst upp till höger om rubriken, men de fick hamna med ändå.)

Vilka skor röstar du på den här gången?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lackskorna där till vänster eller de längst ner till höger :) de i mitten som du gillade tyckte jag inte var någon höjdare faktiskt :P kanske annars men inte till examen. :)

2009-05-04 @ 16:43:20
Postat av: Anna

Julia, jag vill ha siffror tack ;)

Men jag gillar i alla fall dom längst ner till vänster :p

Postat av: Julia

2009-05-04 @ 17:31:37
URL: http://lul
Postat av: Liz

:O Jag gillade dem med volanger! Tyckte de var ascoola o snygga :) hihi fast jag är sån som tkr lite annorlunda blir 100 gånger snyggare ^^

2009-05-04 @ 21:02:50
Postat av: kattis

då röstar jag på dem under rubriken, altså de i typ lack. Vad hände med have2have skorna då? skickade du tillbaka dem, eller tänkte du sälja dem? va har du för storlek? :D

2009-05-05 @ 11:13:09

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback