Orsaken till att (utbildade) unga borde få hög ingångslön!

Ugh, betalade nyss skolböcker för 1800 kronor. Det tar faktiskt lite emot. Fasiken vad jag ska kräva hög lön när jag kommer ut i arbetslivet, för att kompensera för alla jäkla böcker man köpt under studietiden. Jag har väl redan köpt böcker för närmare 4000 kronor, och då har jag inte ens gått en termin än. 8 terminer kvar, det betyder att jag ungefär har 32 000 kronor kvar att lägga på skolböcker. Hu, hoppas verkligen att det där inte stämmer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan man inte kopa gamla boker av aldre stundenter?

2009-11-06 @ 14:19:56
Postat av: julia

Jo, Hannah, det kan man göra - men det är inte så jättemånga som säljer sina böcker och sen "måste" vi ha senaste upplagan av alla böcker (eftersom lagen hela tiden förändras), och då är det inte lätt att köpa begagnat :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback