Ett inlägg om allt och ingenting från en övertrött hjärna.

Nu är jag hemma igen (eller det har jag varit ganska länge, men jag påbörjade detta inlägg för länge sedan). Det var riktigt roligt med rättegångsspel idag, dock lite segt att sitta i fem timmar. Vi som var vittnen var ju väldigt passiva, även fast vi så klart måste ta in allt som sades. För vi ska skriva hovrättsdomen senare och grunda den på samma bevis som framställdes i tingsrätten. Nåja, skolsnack är sällan intressant för omvärlden.

Väl hemma har jag haft två besök av husvärden och nu fungerar (ÄNTLIGEN) vår kökskran som den ska. Utan att ens släppa ifrån sig en dropp på fel ställe. Skönt!

Själv har jag varit väldigt trött och seg nu på eftermiddagen, nattens få sömntimmar sätter sitt spår. Jag har även anmält mitt intresse att bli medlem på SATS nu, så förhoppningsvis kommer jag mig iväg på mitt första träningspass den här veckan. Dock är jag väldigt sugen på att unna mig nya träningsskor, -byxor, -tröja samt -t-shirt. Låt oss säga som så här; oförutsedda utgifter som dessa behöver planeras i god tid. Jag har visserligen råd med det ovanstående samt medlemsskap och månadsavgift o.dyl. men det är ju inte så roligt att ligga på snålgränsen resten av månaden sen. Just i detta tillfälle känns det lockande att lyfta det första av mitt studielån, men samtidigt så kan jag ju faktiskt köpa lite åt gången. Allt måste ju inte införhandlas den här månaden. Äh, jag måste fundera lite på det här med lånet. Samt diskutera med min ekonomiska rådgivare (Adam).

Nu tänker jag ta min trötta hjärna och kolla på TV. Eller kanske jag skulle laga middag, jag vet inte riktigt. Orkar inte fundera på vad som är mest passligt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback