På akuten hamnade vi

Ja, det blev en rolig kväll. Dock började vi den här dagen med en sväng till Nacka närsjukhus. Adam föll av en cykel i natt (ja, han var onykter) och slog i axeln. Han var nästan säker på att nyckelbenet var av, men enligt röntgenbilderna är alla benbitar hela och på plats. Men stackars Adam har väldigt ont ändå, i mina ögon har han mer ont än vad en muskelskada skulle kunna göra. Nåja, det återstår att se hur det känns om några dagar för honom.
Så som ni förstår blev det ingen volleyturnering för mig idag. Jag valde att supportra Adam under alla långa timmar på sjukhuset. Resterande del av dagen har jag försökt bli av med huvudvärken (för lite sömn, för mycket vin och inget morgonkaffe är en dålig kombination). Nu har jag nyss diskat upp alla glas och försöker återställa ordningen i lägenheten. Adam den rackaren ligger på sängen och tittar på när jag städar, eftersom det inte är lätt att hålla på med sådant när man har ont i axeln. Fuskigt! Jag bröt min tumnagel väldigt långt ner för en stund sedan, men Adam sa att det inte var giltig orsak att slippa städandet...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Morfar blev jätteglad att du ringde idag :) Hälsa adam :)

Postat av: Fia

han borde supporta din tumnagel lika hårt som du supporta hans nyckelben! Nej men hoppas du har det bra, och att adams axel blir bra snart ^^

2009-09-20 @ 01:31:41
Postat av: Victoria

oj :O men hur e de me han nu då?

å din nagel ;) ?

2009-09-21 @ 11:57:15

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback