Jag känner mig som Askungen

Alltså, den här lägenheten är visserligen dubbelt större än vår gamla lägenhet. Men hur i all världen kan det finnas så otroligt mycket mera hushållssysslor att göra hela tiden? Som nu till exempel, diskade precis undan disken som blivit stående sedan middagen igår. Hur mycket som helst att diska - ett tag trodde jag att disken förökade sig under tiden som jag frenetiskt skrubbade tallrik efter tallrik. Men som tur var kom jag till slut igenom hela högen och nu är det strålande rent i köket igen. Pust!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att det inte bara är hos mig som saker "förökar" sig. Fönstren har dålig utsikt? dammet yr och diskmaskin är trasig. Så om det kan vara någon tröst så har jag bestämt att det är såhär det skall se ut just nu!

Ulla

2010-04-28 @ 18:54:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback