Leva livet

Igår kväll hade jag riktigt roligt! Kvällen började med vin hemma tillsammans med Adam, mamma och Tinca (mammas kompis). Därifrån förflyttade vi oss till Indigos uteservering. Vid 23-tiden tröttnade "gamlingarna" och gick hem. Adam och jag styrde stegen mot Rockoff för att lyssna lite på Bullet (men vi höll på och dog av skratt, kändes inte som ett band värdiga att avsluta Rockoff). Farbror Fläsk tog vid därefter och publiken var riktigt på gång - roligt. När fyrverkeriet satte fart kollade vi på det och fascinerades av alla häftiga raketer. Sedan blev det lite Farbror Fläsk igen. Från Rockoff-området tog vi oss vidare till Indigo, igen. Där dansade vi och träffade en massa vänner. Jag hängde med Andrea ganska länge, mycket roligt. Adam valde att gå hem lite tidigare än vad jag kände för. Men när Indigo stängde var det dags även för mig att gå hem.
-
Idag mår jag oförskämt bra.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken tur att du inte mår dåligt-:)

2010-08-01 @ 12:53:02

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback