Otålig

Jag är avundsjuk på Adam som är ledig och därför kan vara i Stockholm just nu. Jag vet inte varför, men jag har en så sjukt stor längtan efter att få flytta tillbaka dit nu. Fem arbetsdagar kvar. Sedan blir det småsystrarnas konfirmation och därefter bär det av till svenska huvudstaden. För att sedan nästan direkt åka vidare till Dalarna för några avkopplande dagar hos pappa med familj. Men jag vill verkligen åka hem till Stockholm nu, komma till rätta med vardagen och leva ihop med Adam - igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag vet PRECIS hur det känns:p

2010-08-08 @ 19:40:22
Postat av: Anna

Uss, jag känner inte alls så. Jag vill inte alls åka till Kalmar igen :/ Känner egentligen att jag skulle vilja att Simon skulle komma hit och att vi kunde bo ihop här på Åland :p För jag saknar boendet och så, men inte att vara så långt från alla nära och kära.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback