Dag 08 - Ett ögonblick

För många är det kanske ingenting, för mig är det ett mycket uppskattat ögonblick av lugn och ro och tid för mig själv. Vad? När senaste numret av ToppHälsa landar på hallmattan. En tjejtidning som passar mig ypperligt. Den är inte allt för utseendefixerad, utan fokus ligger på träning och hälsa - men den förnekar inte heller att det är kul att känna sig fin. Visserligen en del om kost och hur man går ner i vikt, men aldrig på ett hetsande sätt (i stil med: så får du killarna att gilla dig bättre, utan mera i stil med: minska risken för hjärt- och kärlsjukdomar samtidigt som du minskar byxstorlek). Ytlig utan att bli innehållslös.
-
Det är ett ögonblick som sker varannan vecka. Ögonblick jag starkt gillar.
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 3 gånger.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar topphälsa! När jag läser den så får jag alltid inspiration och känner mig mycket bättre ^^ kram


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback