Dag 25 - En första

En första... En första vad då?
-
En första grej jag gör när jag vaknar på morgonen: går på toaletten.
En första grej jag gör när jag kommer hem från skolan: plockar upp posten från dörrmattan.
En första grej jag gör när jag kommer till Åland: kramar alla i min familj.
En första grej jag gör när jag är ledig: sover.
En första grej jag gör när jag ska testa något nytt: googlar för att få reda på allt om det.
En första grej jag gör när jag går hemifrån: startar iPoden och lyssnar på ljudbok.
En första grej jag gör när jag är på gymmet: springer på löpbandet.
En första grej jag gör när jag startar datorn: loggar in på Facebook, bloglovin och mailen (okej, det där var väl tre grejer, äh).
-
Totalt antal gånger jag använt ordet "jag" i detta inlägg: 18 gånger.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback