Mysteriet med de stora julklapparna

Så här i juletider är det lite kul att ha små hemligheter för sin älskade. Därför ser Adam och jag till att vara väldigt diskreta med vad vi ska ge till varandra och när vi väl har julklapparna hemma så slår vi in dem direkt och gömmer dem på ett ställe där vi tror att den andra aldrig kommer att leta. I år är min julklapp till Adam ganska stor, så jag hade inte så många val av gömställen. Under sängen ligger således min julklapp gömd. När Adam nu skulle gömma min julklapp så konstaterade han (enligt hans utsago, jag har inte sett julklappen) att den är så stor att den inte kan gömmas var som helst. Således kollar han om den ryms under sängen (vi har även en sänglåda under sängen). Och finner - så klart - julklappen som han ska få av mig! Typiskt, nu har han ju en chans att lista ut vad han sa få av mig. Fast, i och för sig är det här ju bra. Nu har jag ju en chans att fundera på vad jag kan tänkas få av Adam. Så här långt har jag kommit i mina tankar: det är något stort, men inte större än att det ryms under sängen. Hjälp, vad kan det vara?!
Ungefär så här tror jag att det kommer se ut på julafton när jag ska öppna mitt paket från Adam...

Kommentarer
Postat av: Hannah W

Ni Kanske har kopt samma sak at varandra?!

2010-12-16 @ 17:52:22

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback