Dilemma: vilken ryggsäck?

Det är verkligen svårt att hitta en ryggsäck man (läs: jag) är nöjd med. Antingen är de snygga men eventuellt för små. Eller så är de snygga men lite väl dyra. Eller så är de inte så snygga men rymliga. Jag undrar hur jag egentligen ska tänka när jag väljer väska. Kvalitet krävs, det vet jag (annars får jag köpa en ny när terminen är slut). Stilrent? Fräscht? Dyrt? Billigare? Ergonomiskt? Utrymme? Varför finns det inte en svart väska, med röda/rosa detaljer (så den ser lite piggare ut!), som rymmer mycket utan att vara pösig och bullig i modellen. Med remmar som är ergonomiskt utformade med mjuk vaddering. Varför måste de dela upp dessa komponenter på flertalet olika väskor? I want it all.

Jag tror att jag ska bege mig till gymmet och rensa hjärnan. Hoppas jag får en uppenbarelse på löpbandet och inser vilken ryggsäck jag ska köpa. Det låter troligt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

du skulle hållit till godo med din fina prickiga julklappryggsäck så hade du haft en massa pengar kvar och garanterat en udda uppseendeväckande väska:)

2010-01-20 @ 15:00:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback