Ett inlägg som inte handlar om skolan!

Vill ni veta en sak jag skäms över? Jo, före en timme sedan hade jag inte varit utanför dörren sen i torsdags. Tre dygn utan frisk luft! Men idag tog jag tid för en promenad ute i kylan. Jag passerade Hammarbybacken (en liten skidanläggning med 4 (?) backar) och såg hur härligt alla skidåkare hade det. Jag blev verkligen sugen på att åka skidor och surfade nyss in på hemsidan för att kolla hur mycket det skulle kosta för mig och Adam att hyra skidor och åka en dag. Närmare 1000 spänn går det på då... Det känns lite mycket. Tråkigt att det ska vara så dyrt. Adam har aldrig åkt slalom, så det hade varit väldigt roligt att åka ihop och då skulle jag kunna lära honom lite gran av slalomåkandets ädla konst. Men att lägga ut 1000 kr på att en dags nöje känns lite väl. Nåja, får se om jag kanske passar på att åka skidor lite med min familj under deras sportlov - jag borde kunna ta mig dit för någon dags slalom. Den som lever får se! (Egentligen ett uttryck jag hatar, tänk vad sorgligt om nu någon skulle dö - då skulle uttrycket verkligen få en hemsk innebörd. Typ: "haha, rätt åt dig att du dog innan du fick uppleva det här som var sååå roligt".)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback