Det går inte alltid som man tänkt sig

Som ni säkert märkte blev det dåligt med den utlovade uppdateringen igår. Istället hjälpte Adam och jag grannen med lite datastrul och därefter surfade vi runt för att hitta en passlig dator för mig att införskaffa. Den jag sitter vid just nu sjunger helt klart på sista versen.
-
Nu ska jag strax hoppa upp på cykeln och trampa iväg till jobbet. Jag har förhoppningar om att idag kunna jobba undan en del saker som blivit liggandes, skulle kännas skönt. Ikväll kommer mina gamla klasskompisar hit och förfestar för att därefter (eventuellt?) gå ner till Rockoff och njuta av lite musik.
-
Imorgon hoppas jag på att få lite skönhetssömn, skulle behövas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte berättat hur det gick på den senaste tentan?

2010-07-23 @ 12:23:26
Postat av: Anonym

du har inte berättat hur det gick på den senaste tentan?

2010-07-23 @ 12:24:08

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback