(Lite) utlopp för kliet i fingrarna

Ikväll är det sista Rockoff-kvällen. Igår jobbade Adam sista dagen. (Själv har jag två veckor jobb kvar.) Vinden viner i luften. Suget efter att flytta tillbaka till Stockholm är stort. Jag känner att jag är rätt nöjd med sommaren och att det kan få börja dra sig mot sensommar och så småningom förhöst (nepp, troligen inte ett riktigt ord). Jag kommer ha två lediga veckor mellan sommarjobbet och skolan. Då ska jag hinna med mina småsystrars konfirmation, spelkväll med Adam, Sandra, Marcus, Martin och Marica, spendera en vecka i Grangärde hos pappa samt spendera en vecka i Stockholm utan något inplanerat. Det blir fint det. Därefter ska jag (försöka) inleda höstterminen med flera timmars pluggande varje dag. Kan behövas tror jag. Kursen som inleds brukar kallas för väggen. Det säger väl något om hur den uppfattas av folk...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback