Sommarlovsdagar

Det var en riktigt fullspäckad och rolig dag igår.
-
Den långa versionen: Först var jag alltså på gymmet med min lillasyster Frida. Därefter gick Adam och jag på stan en vända. Införskaffade födelsedagspresenter till Johanna samt tre nya bh:ar och ett par trosor till mig. Efter det tog Adam en bollglass i solen, vilket var lättare sagt än gjort. Glass smälter nämligen väldigt snabbt när det är strålande sol, kan jag tala om för er. Middagen avnjöts i Kalmarnäs hos Adams familj och med Adams farmor som gäst. Därifrån körde vi hastigt in till stan för att jag sedan på två sekunder fick byta kläder och sminka mig innan Julia Lindström kom och plockade upp oss. Så bar det av till Hammarland där Johanna firades av ett gäng glada människor. En taxi in till Arken blev det och sedan var vi några timmar på Arken. Klockan halv tre vandrade vi hem från krogen. Skorna hade jag i handen, för de har blivit för stora nu när jag minskat i vikt.
-
Den korta versionen: Jag hade en väldigt bra dag igår. Tack alla som bidrog till detta!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback