Little miss housewife

Idag blev det tidig middag, för Adam skulle iväg och jobba på tentapuben. Så jag har nu effektivt diskat, gått ut med sopor och bokat tvättid (japp, imorgon tvättar vi igen). Ska precis dra en repa med dammsugaren och plocka upp alla prylar som ligger överallt. Konstigt det där, bara för att man låtit allt vara några dagar så ser det ut som ett bombnedslag här inne (ja, alltså inte som ett bombnedslag i betydelsen en väldigt het tjej, utan som ett kaosartat område). Därefter blir det kaffe och plugg. Jag tror att jag ska plugga hela lördagskvällen. Eller i alla fall fram till typ 22-tiden, då kanske det blir en film. Jag får helt enkelt se vad jag känner för!

Kommentarer
Postat av: mamma

no comments ang.tvätteriet!

2010-03-20 @ 19:31:07

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback