Sista veckan i mars/första veckan i april

Måndag morgon. Och jag steg upp klockan 06:30 även fast skolan börjar först 13:00 idag. Bra va? Snart ska jag sätta mig med boken Internationell våldsanvändning och folkrätt och en kopp kaffe för en pluggstund.
-
Idag har jag förövrigt avklarat två veckor i GI-metodens första fas. Lite ledsamt kunde jag konstatera att vågen står på samma siffra som förra veckan. Jag var i och för sig inställd på att jag inte skulle minska i vikt den här veckan, av två olika anledningar. För det första gick jag ner fyra kilo första veckan, och med de flesta dieter går man ner mycket första veckan och i princip ingenting vecka två - så det följer mönstret. För det andra har jag knappt motionerat alls den här veckan, jag har inte hunnit/orkat med det. Flytten och skolan har tagit den mesta tiden. Men nu när jag går in i vecka tre av fas ett, så ska jag försöka få in mera motion i vardagen trots att det är mycket annat. Ikväll tänker jag gå på pilates, bra början i alla fall. Och på lördag blir det ju flytten, vilket säkerligen är mer träning än promenader och pilates tillsammans!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback