Trött och illamående - inte gravid

Igår efter att jag hade varit på promenad var jag helt slut. Varje rörelse var superjobbig och jag trodde aldrig jag skulle orka mig i duschen. Dessutom mådde jag illa. Men sen efter dusch och middag släppte det och jag piggnade i. För lite mat i kroppen, tänkte jag. Idag mitt på dagen började jag må lite illa och nu efter att jag och Adam har varit på en kort promenad är jag återigen väldigt slut. Men nu vet jag att jag har mat i kroppen. Däremot tror jag mig ha kommit på en annan, mer trolig, orsak. Allergi. Jag fick nämligen slut på allergimedicin i fredags. Så imorgon är det jag som åker in till city för att köpa allergimedicin. För så här kan jag ju inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte det när jag läste rubriken att det nog var allergi, för sådär är jag. Har jag inte tagit mediciner så tar det 30 minuter att cykla till stan, och när jag kommer fram är jag totalslut. är jag medicinerad så tar det 15-20 minuter att cykla och jag är knappt trött ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback