Dags att sätta fart

Idag har jag verkligen varit slö. Knappt gjort något alls. Men nu framåt kvällen känner jag att jag ju egentligen inte hade tid att slappa hela dagen. Så nu försöker jag få ordning på allting inför min resa till Island som går av stapeln imorgon. Det går sisådär och jag är rätt nervös. Ska både på vägen dit och på vägen hem byta flyg i Köpenhamn respektive Oslo, och det är lite tight med tid. Men jag hoppas på att det antingen är väldigt enkelt att hitta, eller att det finns trevlig personal som man kan fråga om hjälp.
-
Nu ska jag förbereda mig lite inför morgondagens rättegångsspel. Det ska bli roligt! Och efter det ska jag dra in till stan för att växla pengar och köpa en vinterkappa. Vilken jag har valt får ni se imorgon!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback