Längtar tills imorgon!

Imorgon kommer jag ha en intensiv dag. Men förhoppningsvis blir det en rolig dag också!
-
Först börjar jag dagen med seminarium mellan 8 och 10. Direkt därefter åker jag in till stan (och hinner kanske via banken också). Inne i city ska jag möta upp mamma samt hennes partivänner från det åländska partiet Frisinnad Samverkan. Det är ett åländskt högerparti. Under dagen ska vi besöka två av Moderaternas valstugor, för att se hur det går till, samt besöka riksdagen. Det ska bli väldigt intressant! För att skapa lite balans i mitt liv och visa att jag verkligen är 20 år (inte närmare 40) så kommer jag spendera kvällen på Gröna Lund tillsammans med vänner för att kolla på Hoffmaestro & Chraa!
-
Så imorgon kommer jag hinna med juridik, politik och musik - allt på en dag!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback