Lite om lite

När familjen är på besök i Stockholm finns det inte mycket tid för det jag annars gör flera gånger om dagen. Nämligen blogga! Men jag ska försöka få till ett inlägg senare idag eller imorgon där jag visar upp mina inköp från gårdagen. Då shoppade vi faktiskt hela dagen! Igår kväll färgade jag mitt hår. Resultatet blev betydligt mörkare än vad jag hade tänkt mig, men fint ändå. Det var väl mitt hår som sög åt sig så mycket av färgen, eller något.
-
Nu ska jag snart inleda projekt slinga lillasysters hår. Vi använder oss av metoden slinghätta (alltså en mössa på huvudet och så drar man ut små slingor genom massor av hål), vilket brukar ta en evighet. Andra planer för idag är (så klart) umgås med familjen tills de ska åka tillbaka till Åland, börja packa till Brysselresan samt skriva ett rättsfallskoncentrat.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback