Nordisk vecka i Stockholm, planering

Just nu snurrar det i mitt huvud av tankar och idéer. Det handlar alltså om den Nordiska Veckan i Stockholm, som jag ska arrangera tillsammans med en tjej som heter Josefin (med stöd från några lite mer rutinerade personer).
-
Nordisk vecka arrangeras drygt tio gånger per år av olika juridiska föreningar. Syftet med dessa är att skapa kontakter och samarbete mellan oss juridikstudenter i Norden. Och att ha roligt ihop, så klart! I slutet av november ska den gå av stapeln i Stockholm, vilket då betyder att det kommer runt 20 personer från olika nordiska juridiska föreningar hit till oss. Tidigare har det varit en kille som har skött om det här och han har varit grymt engagerad, men nu har han flyttat och Josefin och jag har fått ta över ansvaret.
-
I detta nu försöker jag komma på ett (juridiskt) tema som ska prägla sittningar samt studiebesök under veckan. Jag tänker så att det knakar, tro mig.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback