Stressad

Jag brukar klara stress ganska bra. Visserligen känna mig lite stressad emellanåt, men brukar ändå på ett smidigt sätt manövrera situationen så att allt blir bra till slut. Men just nu är det för mycket av allting. Och eftersom jag kommer befinna mig på resa under många dagar i oktober känner jag att jag behöver ha framförhållning. T.ex. skulle jag helst skriva klart mitt PM redan nu - men det finns inte en chans att jag hinner med det utan jag får prioritera det allra, allra viktigaste.
-
Jag är för stressad för mitt eget bästa just nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

åsså ANDAS och lägg dig på spikmattan!

2010-09-23 @ 15:42:15
Postat av: Julia

mamma: det har jag INTE tid med. Får bli en stund innan läggdags tror jag.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback