Torsdag, snart är veckan slut - hur gick det till?

Igår mådde jag helt okej, fast då tog jag också värkmedicin med jämna mellanrum. Idag är jag förkyld igen. Jag märker i och för sig att jag mår lite bättre nu jämfört med vad jag gjorde i måndags (senast jag var utan värkmedicin), men fortfarande allt för förkyld för mitt eget bästa. Imorgon måste jag till skolan mellan 8-12 och därefter ska jag orka med resan till Åland. Imorgon ska jag dessutom vara redo att lämna in ett rättsfallskoncentrat, ifall det är min tur. Vilket man aldrig får veta i förväg. Så idag ska jag tvinga mig att skriva dels morgondagens rättsfallskoncentrat och dels måndagens rättsfallskoncentrat. Vanligtvis tycker jag inte att det är speciellt jobbigt att skriva rättsfallskoncentrat, men med förkylning i kroppen har jag så otroligt svårt att koncentrera mig.
-
Nåja, slut på gnällandet nu. En förkylning är inte hela världen!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback