Nej, ägaren heter inte Fritzl i efternamn.

Jag har förhoppningsvis boendet i Bryssel ordnat nu! Kan ni hålla tummarna tillsammans med mig för att allt ska fixa sig?

Det jag troligen kommer få hyra är en lägenhet i källarplan (en halv trappa ner), med ett sovrum, ett kök/vardagsrum och ett badrum. Det är en svensk kille som bor där just nu och han lovar att det för hyran (under 500 €/månad) är en riktigt bra lägenhet enligt Bryssel-mått mätt. Lägenheten har aldrig varit uthyrd innan nu (och den svenska killen kommer bo två veckor i just den här lägenheten), men mannen som hyr ut har vanan inne vad gäller att hyra ut då han hyrt ut övervåningen i flera år. Jag tycker det låter riktigt bra! Nu måste jag bara invänta ett definitivt 'ja' från husägaren. Otåligheten, en av mina mindre smickrande egenskaper, smyger sig fram...

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, kan inte annat än skratta åt din rubrik! ;) Påminner mig om ett märke jag har på min "ovve" :p håller alla tummar hårt för att du får lägenheten :p

Postat av: Nina

hoppas att du snart får ett OK så att du slipper lägga mera energi på detta boende och istället kan koncentrera dig på alla julklappar som din mamma vill ha! kram

2011-12-08 @ 09:23:21

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback