På väg mot julen!

Idag är dagen jag åker till Åland för att fira jul och nyår där. Som jag har längtat de senaste dagarna!

Dagen började med att jag drömde att Adam, Fanny, Frida och jag skulle åka kryssningsfärja och att vi precis var på väg att missa färjan. När jag vaknade kunde jag konstatera att jag inte var på väg att missa färjan i verkliga livet, i alla fall inte än. Jag har lite tight med tid idag och om det vill sig illa (typ förseningar i tunnelbanan) så får jag åka med kvällsfärjan. Sedan kokade jag kaffe och konstaterade att jag hade lite för lite kaffe i förhållande till mängden vatten, så nu har jag druckit en blaskig kopp kaffe. Snart ska jag packa klart och klä på mig, och göra mig redo för dagen.

Om allt går som det ska så ser min dag ut så här; seminarium 9-12, 12.55 går bussen från Danderyds sjukhus mot Eckerö Linjen (den färjan jag tänkt åka med alltså), 15.00 går färjan och 18.00 står jag förhoppningsvis på åländsk mark (dock en 30 minuters bilfärd hemifrån mina föräldrar).

Kommentarer
Postat av: Nina

längtar efter dig gullungen! kram

2011-12-22 @ 10:58:36

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback