Det är ju ändå lördag

Inspirerad av det festglada gänget som lämnade lägenheten för en dryg timme sedan häller jag nu upp lite rödvin i ett glas. Jag har lovat mig själv att läsa minst 20 sidor till innan det blir kväll (alltså från kurslitteraturen, skönlitterärt lär jag läsa mer än så senare ikväll) och då behöver jag unna mig själv något för att orka lite till. Fast det känns lite märkligt att dricka rödvin helt ensam, det måste jag erkänna. Det får mig att tänka på den här boken som jag läste för någon vecka sedan, vilket inte känns helt okej. (Bra bok förövrigt, läs den!)

Kommentarer
Postat av: Louise

Har inte läst den än, men den står på önskelistan! Visste du om att Moa Herngren är löpare och bloggar på runners world's hemsida förresten?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback