Hur man spenderar en helg

Gårdagen blev en skön helgdag. Först var vi effektiva och duktiga under dagen med skolarbeten och hemmafix, för att sedan spendera kvällen hos en kompis med Melodifestivalens första deltävling på tv.

Idag har Adam och jag - för första gången sedan vi blev tillsammans (tror jag) - joggat tillsammans. Vi avverkade några kilometer i strålande solsken och när vi kom hem körde vi ett Wii Fit-träningspass. Riktigt roligt att träna tillsammans! För att inte tala om hur underbart det var med solens strålar som värmde ansiktet (eller var det ansträngningen som gjorde oss varma?) och den friska, klara luften vi andades!

Nu ska jag dammsuga och sedan slå mig ner i skrivbordsstolen för att lära mig ytterligare lite till om panträtt i fastighet.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback