Ledigt.

Idag har jag tagit en ledig dag. Jag gör ingenting vettigt.

Hittills idag har jag halvsovit på soffan samtidigt som jag har kollat på serier. Jag vet inte varför jag sov så dåligt i natt, men jag vet att jag har kollat på klockan ungefär en miljon gånger. Dessutom känner jag att jag har bitit ihop mina käkar ordentligt, så framöver blir det att använda bettskenan medan jag sover.

Jag är väldigt beroende av sömn, men även av att lite nu och då ha dagar då jag verkligen inte gör något ansträngande. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte - men jag vet att jag ibland måste släppa tankarna på skolan, träningen och allt som hör vardagen till. Annars orkar jag inte vara mitt pigga, glada och effektiva jag alla andra dagar!

Nu ska jag göra det enda produktiva som den här dagen (troligen) kommer bjuda på - hämta ett paket från ICA. Paketet innehåller några nya och (förhoppningsvis) bra böcker!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback