(Skid)veckan lider mot sitt slut

Nu börjar jag längta tillbaka hem till Stockholm igen. Skidåkningen idag var verkligen inget vidare. Hård blåst, kallt, ingen sikt och backarna i dåligt skick. Imorgon är sista skiddagen, så vi håller tummarna för lite bättre före!

Snart är det läggdags, det är tidiga kvällar och tidiga morgnar som gäller här i fjällen. Rätt skönt, passar nämligen min naturliga dygnsrytm perfekt.

Men alltså, missförstå mig inte - jag har det mycket bra här i fjällen och jag är så glad att jag hade möjlighet att följa med. Det är underbart med skidsemester, eller aktiv semester överlag! Fast nästa gång tar jag nog med mig sambon, det blir lite ensamt och tråkigt utan honom.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback