Like sand through the hourglass, so are the days of our lives...

Även den här dagen rusade förbi! Men trots det känner jag att jag har hunnit med allt det jag hade tänkt. Det är väl så det ska vara, eller hur? Nu är det strax läggdags för mig. Imorgon väntar en dag fylld av självstudier, träning och sedan ska jag till Juristernas Hus och representera Internationella Kommittén (en del av Juridiska Föreningen) på en pub som hålls för de som precis börjat på utbildningen. Det ska bli roligt!

Jag har flera blogginlägg på lager, i mitt huvud, men har lite svårt att hitta tid för att skriva dem. Jag ska se vad jag kan göra åt saken i slutet av veckan! Bara så att ni vet att jag inte helt har övergett bloggen, den finns med mig hela tiden - i tankarna. Fast det hjälper ju inte riktigt, inte förens jag får allting nedskrivet precis just här.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback