Sommarpratstankar

Den elfte augusit ska jag alltså sommarprata. 110811 - roligt datum jag har fått i alla fall. Jag är inte speciellt nervös över vad jag ska säga, eftersom talet faller sig ytterst naturligt för mig. Däremot har jag lite huvudbry över musiken. Det är ju Ålands public service-radiostation som det ska sommarpratas i och jag misstänker att deras musikutbud inte riktigt är helt i överensstämmelse med min musiksmak. Om man vill får man dock ta med sig egna cd-skivor, men inte har jag någon av min favoritmusik på cd-skiva. Jag använder ju spotify hela tiden för där finns all min musik, men det funkar ju inte riktigt att säga till radiostationen att använda spotify. Tror jag?

Hm, detta tål att tänkas på både en och två gånger i sommar. Tror ni det tänks bäst efter något glas rosé? Det tror jag. Jag ska testa detta på midsommar.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback