Om någon är för trött för att ge dig ett leende, ge denne ditt, för ingen behöver ett leende så mycket som de som inte har några att ge

05:30 kom Adam hem, då hade jag sovit nästan sex timmar - så jag var mer eller mindre redo att stiga upp. Somnade, tack och lov, om igen för att vakna halv nio istället. En mycket behagligare tid att vakna en söndagsmorgon. Adam lär dock sova bort halva dagen. Synd för honom, för det är strålande fint väder ute!


Mina söndagsplaner är att springa en runda utomhus - faktiskt den första sedan jag anmälde mig till Tjejmilen (längtar till den 18 april, då börjar ett träningsprogram som ska hjälpa en att träna inför Tjejmilen). Sedan blir det att läsa straffrätt i X-antal timmar. Och så ska lägenheten få en rejäl städomgång, men städandet sparar jag tills Adam har vaknat. Så att han inte går miste om den roliga sysselsättningen, tänkte jag.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback