Snart helg

Igår gick dagen i ett. Först dök pappa in en sväng på morgonen, innan han skulle iväg på sitt Google-seminarium. Därefter gick jag själv till skolan för en föreläsning. Efter förläsningen hämtade jag ut ett paket med LCHF-produkter i Bergshamra (nu kan jag baka utan kolhydrater!). Därefter åkte jag hem och så hjälpte jag Adam med hans hemtenta i x antal timmar. Tillslut var det middagsdags och pappas seminarium led mot sitt slut. Så jag mötte upp honom i stan, så att han också skulle kunna äta och sedan kom Adam in till city för att vi alla tre slutligen skulle gå på bio. Vi såg filmen The Kings Speech, en varm och rolig film. Absolut en väldigt välgjord film och sevärd var den också!

Nu har pappa åkt iväg på möte och sedan bär det av hem till Grangärde för honom. Adam ska snart iväg och träffa sin lillebror som är på klassresa till Stockholm idag och sedan ska Adam iväg för att jobba på en sittning. Själv har jag tänkt spendera dagen med skolarbete (just nu känns det som att högen med skolarbete aldrig kommer minska - lite segt).

Kommentarer
Postat av: Christine

Mmm The King's Speech :D Bästa skådespelarna, helt klart Englands A-lag.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback