Torsdagsplaner

Innan jag ens hade hunnit dricka upp dagens första kopp kaffe var Adam och jag iväg för att storhandla. Och inte hann jag få i mig mer än en halv macka till frukost heller. Så nu blir det en stor kopp kaffe och lunch istället. Sedan ska lägenheten städas, så att den är snygg och fin imorgon när vår systerförening från Helsingfors kommer till Stockholm (och tre av dem ska bo hemma hos oss över helgen). Sedan borde jag väl försöka hinna plugga lite straffrätt idag också...

... och på tal om skolan - jag fick högsta vitsordet i fastighetsrätten (tentan jag skrev för tre veckor sedan)!! Gud vad glad jag blev för det. Då hade min magkänsla rätt, det kändes bra när jag skrev den och bra gick det ju också.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad roligt med fastighetsrätten! Du är fantastiskt duktig! Grattis gulle!! kram mamma

2011-05-05 @ 17:02:41
Postat av: Christine

Awesome Julia!! Superglad för din skull, du förtjänade verkligen det efter alla gånger som du varit så himla nära.. nu har turen vänt! ;)

Postat av: Ulla

Imponerande som vanligt Julia!

2011-05-09 @ 13:03:59

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback