En sovmorgon gör susen!

Ikväll är det dags för Internationella fadderiets Halloweenfest! Jag tror att det kommer bli en lyckad kväll. Pynt är inhandlat och personalen är taggad. Jag för min del har fått klar min outfit för kvällen (bild kommer imorgon) och det känns som att det mesta är under kontroll.

Förmiddagen försvann eftersom jag ägnade den åt en lång sovmorgon, vilket var skönt då jag inte är helt frisk (halsont, täppt och hängig). Sedan jag steg upp har jag dock haft full fart. Jag har diskat ett halvt berg med disk, jag har dammsugit det som kan ha varit världens dammigaste lägenhet och så har jag fixat med lite Unga Moderater-saker (av någon anledning tycks jag ha blivit "webbansvarig"). Nu har jag precis klivit ur en uppfräschande dusch och ska strax ställa mig i köket för att baka lite LCHF-bröd och LCHF-bounty. Sedan blir det middag och därefter ska jag och min halloweenoutfit promenera iväg till Juristernas Hus för kvällens fest.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback