Från Åland och åter till Stockholm

Dagarna på Åland har rusat förbi. Jag har varit hos frisören för att bli av med mina slitna hårtoppar, besökt optikern som berättade att jag ska börja ha mina läsglasögon även när jag kollar på tv/är på lektion (och dylika situationer) och ätit lunch med några moderata kvinnor. Utöver detta, som inte var inplanerat, har Adam och jag umgåtts med familjerna (både hans och min) samt mina morföräldrar och hans farmor. Och sedan har vi faktiskt inte hunnit med så mycket mera.

Nu är vi åter i Stockholm och jag har en intensiv vecka att se fram emot. Nämligen Stockholms Nordiska vecka.
Så här skrev jag förra året när jag skulle beskriva vad en Nordisk vecka är. I år inleder vi veckan med en natt i en sportstuga på Värmdö och även studiebesöken är lite annorlunda, men i övrigt är schemat nästan identiskt. I vår lägenhet kommer det bo fem nordiska tjejer nästa helg. Ljuvligt! Speciellt när alla ska duscha och göra sig snygga.

Kommentarer
Postat av: essays

I don't think it'll ever be fashionable.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback