JFs årsbal - förberedelser

Efter lite fixande och trixande har jag nu min klädsel för lördagens bal klar. Det blir en svart långklänning, blåa skor, svart kuvertväska och guldiga smycken. Smycken kommer jag eventuellt införskaffa några nya, annars kör jag på något från mitt enorma smyckesträd.

Innan balen ska jag försöka få en lite mer gyllene ton på huden (blek och rödflammig är inte så hett) med hjälp av en body lotion som ska göra mig gradvis brunare. Dessutom ska håret få sig en färgomgång, förhoppningsvis blir resultatet inte allt för olikt det jag har nu på allt utom utväxten. Naglar och läppar ska få gå i en rosa ton och ögonlocken ska prydas av en svagt guldskimrande skugga. Håret ska snurras upp i någon klassiskt snygg knocka.

Tills vidare får ni visularisera detta. Efter helgen utlovar jag bild på hur resultatet blev!

Kommentarer
Postat av: admission essays

They have no understanding of what beauty really is.

Postat av: Agneta

Och bilden? ;)

2011-12-02 @ 19:30:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback